تهران، خیابان فاطمی
۰۲۱-۸۸۳۹۴۶۲۹
تهران، خیابان فاطمی
۰۲۱-۸۸۳۹۴۶۲۹

رویداد‌ «طرح ملی شتاب» در رشت برگزار شد

رویداد استارت‌آپی «طرح ملی شتاب» عصر امروز با هدف آشنایی با این طرح ملی، معرفی صنعت اپلیکیشن و بازی و آشنایی با نحوه ورود به تولید اپلیکیشن و بازی در دانشگاه آزاد رشت برگزار شد.

یکی از مدرسان دوره برنامه‌نویسی اندروید در این مراسم با اشاره به کسب درآمد از طریق تبلیغات درون برنامه‌ای اظهار داشت: مقدار درآمد از این نوع تبلیغات بسته به نوع آن بین 20 الی 70 تومان است.

پژمان نیکروان با اشاره به چگونگی کسب درآمد از طریق تبلیغات درون برنامه‌ای گفت: روش کار به این صورت است که اگر برنامه‌هایی داشته باشیم که دارای 100 هزار کاربر باشند و اگر روزانه 3 هزار کاربر به اپلیکیشن مراجعه کرده و روی تبلیغات کلیک کنند میانگین ماهیانه حدود 4 میلیون پانصد هزار تومان خواهیم داشت.

وی روش‌های دیگر کسب درآمد از طریق برنامه‌نویسی اندروید را مورد اشاره قرار داد و گفت: قراردادن برنامه‌های پولی در مارکت‌ها و درآمد فعال از طریق برنامه‌نویسی با انجام پروژه، فروش سورس یا امتیاز برنامه‌ها، ساخت و فروش و برگزاری کلاس‌های برنامه‌نویسی از جمله راه‌های کسب درآمد از طریق برنامه‌نویسی اندروید است.

نیکروان با اشاره به ابزارهای موردنیاز برای آغاز کار برنامه‌نویسی اندورید بیان داشت: برای کار برنامه‌نویسی اندروید یک سیستم معمولی کافی است و بهتر است کمالگرا نباشیم و از حداقل‌ترین امکاناتی که در دسترس است مانند موبایل استفاده کنیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *